Zensum satser digitalt i Norge

I mai lanserte Zensum en ny hjemmeside med nytt design og ny struktur. Målet var å øke konverteringen, samt gjøre det lettere for besøkere å finne det de er ute etter. Lanseringen av den nye hjemmesiden var første skritt på vei mot en mer langsiktig og omfattende digital satsing for Zensum, og resulterte i svært gode tilbakemeldinger fra både kunder og partnere.

I tillegg til lanseringen av ny nettside har fokuset i 2021 vært på teknologisk utvikling av samtlige plattformer, og rekruttering av erfarne medarbeidere til Zensums digitale markedsteam.

Nå planlegger Zensum å trappe ytterligere opp med en større digital satsing i Norge i løpet av 2022.

“I 2021 fokuserte vi på utviklingen av hele virksomheten, ikke minst de teknologiske plattformene. Dette har gitt oss store muligheter til å vokse enda mer, samt å gjøre en større satsing på det norske markedet i 2022”, sier Jonas Orvarsson, markedsdirektør i Zensum.

• Økonomi, finans