DEN STORA HÄLSODAGEN STOCKHOLM

Hälsodagen är 1.6 miljonerklubbens årliga kampanj där vi uppmuntrar till bättre livsstil med fokus på vår hälsa, välbefinnande och vikten av att komma ut i naturen och röra på sig.

Heldag med fokus familjen

Vi håller till på Djurgården den 10 september och eventet är öppet både för våra medlemmar och för allmänheten. Det är en dag för hela familjen med möjlighet att prova på de senaste träningstrenderna, prova magi-och akrobatikskola tillsammans med Cirkus Scott, träffa medicinska experter, lära sig Hjärt-och lungräddning, njuta av underhållning på scenen, träffa utställare och mycket, mycket mer. Förra året slog vi rekord i Familjeyoga med över 800 deltagare!

Dagen är kostnadsfri för alla besökare och bygger på att man ska komma dit och få personlig rådgivning och inspiration kring hälsa och motion där vi vill aktivera hela familjen – ung som gammal.

Stockholms Stad är även i år vår partner och via länken nedan kan ni titta på hur vi presenterar kampanjen på vår webb samt bifogat finner ni vår flyer och vår Pressrelease.

Vi är oerhört tacksamma om ni ville hjälpa till att sprida denna viktiga dag i era kanaler,

Hör gärna av er om ni har frågor eller vill göra en intervju/få mera information om projektet, Kanske en intervju med Alexandra Charles eller med Susan Lanefelt som båda två är med under dagen! Om hur de håller sig i form, lycka och harmoni i livet och om hur Hälsodagen kom till för många år sedan!

Andra städer:

• hälsodagen