Stämningsfull julkonsert i Hedvig Eleonora kyrka 20 december

Välkommen till en härligt stämningsfull kväll, där vi den 20:e december inleder julfirandet tillsammans med Mark Levengood.

Kom till Hedvig Eleonora kyrka i Stockholm och lyssna till Gladys del Pilar med gospelkören Gladness singers, Maria & Robert Wells, Charlotta Huldt och Nanne Grönvall.

Vacker julpoesi får vi höra av Lia Boysen och Paula Ternström.

Tid: 18.00-20.00

Vill ni bevaka konserten hör av er till anna.liljeberg@1.6miljonerklubben.com

Arrangör är 1,6 & 2,6 miljonerklubben och ordförande Alexandra Charles presenterar kvällens program. Konserten sker till förmån för kvinnohjärtat. Tänk på insamlingsstiftelsen Kvinnor & Hälsa med 90-konto, swish 123 900 15 20.

Under kvällen kommer Nanne Grönvall också signera sin aktuella bok ”MeloDrama Queens: Vad kan gå fel!”

I enlighet med FHMs riktlinjer behöver du ta med ditt covidpass och visa i dörren vid ankomst till konserten. Läs mer här hur du skaffar ditt covidpass.