121.nu ny storsponsor till Jönköpings Södra IF

121.nu har ingått i ett större sponsoravtal med Jönköpings Södra IF. I sponsringsavtalet ingår bland annat reklam på matchdräkt, exponering på Stadsparksvallen och relationskapande aktiviteter.

- 121.nu är sedan tidigare även Guldsponsor till HV71. Att nu också inleda ett samarbete med Jönköpings bästa fotbollslag är riktigt kul. Det finns flera härliga profiler i laget som exempelvis Tommy Thelin som vi tror mycket på. Nu ska vi heja J-Södra upp till Allsvenskan, säger Jonathan Isacsson, vd för 121.nu.

- Det känns jättebra att det finns starka företag i Jönköpingsregionen som är med och stöttar idrottsrörelsen. 121.nu är ett spännande företag som vi tror på ett långsiktigt samarbete med, säger Mikael Andersson, marknadsansvarig, i Jönköpings Södra IF.

Säsongsstart för J-Södra blir den 10 April. J-Södra möter då Falkenbergs FF på bortaplan. Första hemmamatchen spelas den 20 April mot Ängelholms FF.

121.nu är ett av de ledande sökföretagen på den svenska mediemarknaden. Via 121.nu får företag, myndigheter och privatpersoner tillgång till en kvalitativ sökdatabas över Sveriges näringsliv. Vår egenutvecklade sökteknologi gör att både köpare och säljare snabbt kan hitta det de söker efter. Bolaget etablerades 1998 och har idag 60 anställda, med huvudkontor i Jönköping.

Jonathan Isacsson, VD
one to one ab