Kompression, våtdräkter och triathlonprylar på jogg.se

2XU inleder ett unikt samarbete med Sveriges största community för löpare - jogg.se. 2XU är väldigt spända och förväntansfulla inför samarbetet med jogg.se. Vi ser fram emot att möta och förhoppningsvis få sprida inspiration och tips till alla ca 200 000 medlemmar som tränar runt om i Sverige, säger Ted Ås, marknadsansvarig på Enjoy Sport Sverige.

I samarbetet med jogg.se har 2XU en egen flik på jogg.se. Där kan alla få tips och inspiration från oss på 2XU. Ted har med sina 20 år som triathlet en stor erfarenhetskista att gräva ur. I text, bild och film får du goda råd om allt som har med träning och tävling att göra. 2XU har dessutom ett stort antal profiler i en mängd olika idrotter som också kommer att dela med sig av sina upplevelser.

Vi har länge jobbat tillsammans med Ted och Timo på 2XU och gillar dem skarpt. Att lyfta samarbetet vidare med filmer och träningstips till våra drygt 200.000 medlemmar känns naturligt" Krister - jogg.se

Välkomna att följa oss på jogg.se/2xu så ses vi ute i löparspåret under året!