D-Congress 2018

D-Congress 2018

Den 8 mars 2018 arrangeras D-Congress – Nordens mötesplats för digital handel. Här kan du knyta värdefulla affärskontakter, lyssna på inspirerande föreläsare, ta del av den senaste forskningen inom e-handel och vässa kunskaperna om digital marknadsföring.

Är det något arrangemang du och dina kollegor inte får missa så är det D-Congress, tidigare Distanshandelsdagen. Här får du under en fullspäckad heldag möjlighet att träffa 3bits som är Guldpartner i år och över 120 utställare inom logistik, betalningslösningar, IT-system, marknadsföring och prata med experter som kan hjälpa ditt företag att utveckla er affärsverksamhet. På kvällen arrangeras en stor middag och fest.

Den digitala handeln utvecklas i ett tempo som vi tidigare inte har sett. Konkurrensen hårdnar såväl på den lokala som globala marknaden; nya lösningar och innovationer vad gäller teknik och marknadsföring skapar både möjligheter och utmaningar.

Hur ska ditt företag göra för att stärka och utveckla affärerna med hjälp av digitala lösningar? På D-Congress bjuds en rejäl dos kunskap, affärsnytta och ett fyrverkeri med inspiration. Ta med några kollegor så ni får ut maximalt av dagen!

Läs mer om utställarna och de inspirerande talarna på de fyra scenerna samt köp din biljett om du inte redan har gjort det på www.dhandel.se. Följ eventet på #dcongress samt @digitalhandel på Twitter.

Hör av dig på sales@3bits.se om du vill boka in ett möte med oss under mässan, annars ses vi i monter G20:11 på Svenska Mässan i Göteborg.

Taggar

3bits grundades 2008, vi är över 40 personer som brinner för e-handel och utvecklar tillsammans med våra kunder e-handelslösningar – allt från webb till logistik. Vi bygger bara e-handel som är tätt integrerad mot affärssystem och underliggande regelverk för hur affären ska bedrivas. Detta anser vi är en avgörande faktor för att satsningen ska bli lyckad.

3bits styrka ligger i vår mycket långa erfarenhet av e-handelsprojekt. Vi behärskar allt från själva e-handelsaffären och utveckling av denna till det tekniska genomförandet och förvaltning av lösningar. Vi har fått förtroendet att leverera olika lösningar under många år till flera av våra framgångsrika kunder som Lindex, Tingstad, Mölnlycke Health Care och Ragn-Sells.

Presskontakt Marknadskommunikation 031-75 71 204