Webbinarie - E-handel i Coronatider

Webbinarie - E-handel i Coronatider

Bizzkit och 3bits bjuder in till ett webbinarie måndag 15 juni kl 13 med fokus på e-handel i Coronatider.

Lars Hedal, VD på Bizzkit, kommer att inleda med att presentera hur Danmarks tredje största onlinebutik, Matas, växte 300 % under den inledande Coronakrisen genom att accelerera e-handelsinnovation. Stefan Winterlén, VD på 3bits, kommer att dela med sig av spaningar om trender i denna snabba utveckling framåt. E-handeln har tagit ett stort kliv framåt när vi förändrar vårt rörelsemönster under Coronapandemin. Vi ser nya lösningar och beteenden som troligtvis kommer att leva kvar även när vi återgår till en mer normal vardag.

Anmäl dig till webbinariet här, välkomna!

Om du har några problem med ljud eller bild under webbinariet, uppdatera sidan (F5).