Original Series - Sura Vattenmelonnappar

Original Series växer med en sur nyhet!

Candy Peoples klassiska Original series växer nu och blir ännu större. Efter att Sura Colanappar i påse snabbt blev en favorit så lanseras nu somriga Sura Vattenmelonnappar. Original Series är en samling godispåsar där Candy People har förpackat det bästsäljande lösviktsfavoriterna i portionspåsar. Alla produkter i denna serien är både veganska och palmoljefria.

Ännu en sur och somrig lösviktsfavorit gör intågande i den omåttligt populära Original Series från Candy People. Sura Vattenmelonnappar känns som en ren sommardröm när den tydliga vattenmelonsmaken sprider sig i munnen. Dessa fruktiga och sura nappar kompletterar fint de redan storsäljande Sura Colanapparna. I hela Original Series serien ingår idag redan Sura Minijordgubbar, Sura Colanappar, Sura Regnbågsbitar, Sura Vattenmelonbitar och Söta Hotlips.

Candy People vill göra godis tillgängligt för fler och utvecklar därför ofta sitt veganska sortiment där Original Series är en stor del. Att göra en produkt vegansk innebär oftast att välja pektin eller vetestärkelse framför gelatin, samt att välja färgämnen från frukt och grönt.

Sura Vattenmelonnappar kommer i en portionsförpackad påse på 80g. Produkten går att hitta på de flesta välsorterade livsmedel- och servicebutiker från v. 7.

För mer information, kontakta:
hannah@candypeople.com