Sommarens söta nyhet på allas läppar!

Nu har vi packat ihop ytterligare en lösviktsfavorit till påse!
Låt oss presentera söta HOTLIPS!

Detta blir den 6e i vår fantastiska Original Series. Original Series är vår samling utav lösviktsfavoriter som vi på Candy People har lanserat i påsar. I serien ingår redan Gräddkola, Sura Minijordgubbar, Sura Colanappar, Sura Regnbågsbitar & Sura vattenmelonbitar. Alla produkter i denna serien är såklart fria från palmolja och alla utom Gräddkola är veganska.

Denna söta och goda nyhet är självklart också vegansk samt palmoljefri och kommer i 3 läckra färger och somriga smaker så som jordgubb, svartvinbär och citron.

Söta Hotlips 80g påse hittar du from v.24 på bla: ICA, Willys, Hemköp, Tempo, Närlivs, Pressbyrån, Circle K, 7-Eleven, Frendo och Gulf.

Vill du veta mer?
Kontakta; hannah@candypeople.com