Sommarens nyhet - Söta Hotlips med smakerna jordgubb, citron och svartvinbär

Sommarens söta nyhet på allas läppar!

Nu har vi packat ihop ytterligare en lösviktsfavorit till påse!
Låt oss presentera söta HOTLIPS!

Detta blir den 6e i vår fantastiska Original Series. Original Series är vår samling utav lösviktsfavoriter som vi på Candy People har lanserat i påsar. I serien ingår redan Gräddkola, Sura Minijordgubbar, Sura Colanappar, Sura Regnbågsbitar & Sura vattenmelonbitar. Alla produkter i denna serien är såklart fria från palmolja och alla utom Gräddkola är veganska.

Denna söta och goda nyhet är självklart också vegansk samt palmoljefri och kommer i 3 läckra färger och somriga smaker så som jordgubb, svartvinbär och citron.

Söta Hotlips 80g påse hittar du from v.24 på bla: ICA, Willys, Hemköp, Tempo, Närlivs, Pressbyrån, Circle K, 7-Eleven, Frendo och Gulf.

Vill du veta mer?
Kontakta; hannah@candypeople.com