Äntligen tar den klassiska RIGI Mjölkchokladen en ny form! - låt oss presentera RIGI Ägg!

RIGI tar ny form!

I våras nåddes vi alla utav att den nostalgiska klassikern RIGI var tillbaka, och denna gången med en Hasselnötsvariant som hämtat sin igenkänning från chokladen Tanja. Dessa nostalgiska produkter har setts flitigt ute i handeln och många har äntligen fått tillbaka sitt favoritchoklad från barndomen. Eftersom chokladen RIGI andas nostalgi så tar den nu ytterligare en ny form för att föra traditionen vidare! Vi på Candy People kan stolt presentera - RIGI Ägg!

RIGI Ägg är ett chokladägg på 20g och har självklart samma goda smak som chokladkakan. Inuti ägget finns även en rolig leksak för de allra minsta i familjen. Ägget kommer att kunna köpas som stycksak, i 3-pack och som 6-pack för ännu roligare stunder! Designen är väl igenkännlig från den nostalgiska chokladkakan samt att RIGI ägget även är Rainforest Alliance certifierat - detta betyder att kakaon som används i produkten är ansvarsfullt odlad, vilket är en viktig del i vårt hållbarhetsarbete. Vi hoppas att detta lekfulla ägg gör så att RIGI får en självklar plats i lördagsgodiset och ger barnen samma positiva barndomsminnen som vi själva har av denna nostalgiska produkt.

Du kan hitta RIGI Ägg i alla välsorterade livsmedels- och servicebutiker från v.41

Vill du veta mer?
Kontakta; hannah@candypeople.com