Mobispine: Största affären hittills med SMS4PC

Mobispine har tecknat avtal med ett irländskt mobilbolag om leverans på upp till 300 000 SMS under december månad. Detta är Mobispines största enskilda affär hittills, där bolaget säljer SMS-tjänster direkt till företag genom den nya tjänsten SMS4PC.

SMS4PC är en "SMS från dator-tjänst" med fokus på enkelhet, kostnadseffektivitet och tillgänglighet. Tjänsten paketeras och marknadsförs på en internationell marknad till en rad branscher; transport, IT, bank och finans samt bemanningsbranschen. Försäljningen sker online via Internet.

”Genom intelligenta strategier för återförsäljning via partners och fokus på digital marknadsföring hoppas vi på ett stort genomslag för SMS4PC” säger Joakim Hilj, VD Mobispine. ”Denna affär är en viktig milstolpe och ett utmärkt kvitto på att produkten är bra.”

Om SMS4PC:

www.sms4pc.com

Mer om Mobispine på
www.mobispine.com

Kontakt:
Joakim Hilj, VD, Tel: +46 76 76 11 555, joakim.hilj@mobispine.com

• desktop messaging
  • desktop sms
  • mobila tjänster
  • premium sms
  • sms-tjänst; sms
  • avtal
  • veckans affärer

Om Mobispine:
Mobispine har en världsledande position inom området programvara för kommunikation mellan datorer och mobila enheter. Kunderna inkluderar flera av världens ledande telekomoperatörer. Mobispine har kontor i Sverige och i Rumänien. Bolagets huvudsakliga affärsmodell bygger på försäljning av programvarulicenser. Mobispine är listat på Aktietorget och har sitt huvudkontor i Stockholm.