Gå direkt till innehåll
SiteVision topprankat bland publiceringsverktygen i Sverige – för sjunde året i rad

Pressmeddelande -

För sjunde året i rad står det klart att SiteVision är det publiceringsverktyg på svenska marknaden som fungerar allra bäst. Detta framgår i den senaste trendrapporten från det oberoende testföretaget Web Service Award.

Hela 92 procent av de som har SiteVision som publiceringsverktyg svarade ”instämmer helt eller till mycket stor del” på frågan om de har ett väl fungerande publiceringsverktyg. Det placerar SiteVision i topp och långt över genomsnittet på 69 procent.

Web Service Awards senaste trendrapport redovisar resultatet från undersökningen bland 575 webbplatsansvariga på företag, statliga verk, kommuner, landsting och organisationer. Undersökningen genomförs med syfte att bland annat ta reda på hur ansvariga upplever sitt publiceringsverktyg. SiteVision får återigen bäst resultat i nöjdhet bland webbpubliceringsverktygen i Sverige.

Läs mer och ladda ner rapporten "Hur mår Sveriges webbplatser?" hos Web Service Award