A-hub anställer Victor Öhling Norberg som Account Manager

A-hub anställer Victor Öhling Norberg i rollen som Account Manager till företagets kontor i Stockholm.

Victor har en lång och framgångsrik karriär som skidåkare bakom sig med bland annat ett VM-guld och vinnare av den totala Världscupen i skicross på meritlistan.

I samband med att A-hub nu expanderar verksamheten i Sverige så blir Victor ett värdefullt tillskott till bolagets mest kundnära del i organisationen i rollen som just Account Manager.

- Vi får in en toppenkollega. Med Victors bakgrund som målinriktad elitidrottare och breda kontaktnät kommer han att bidra till den fortsatta utvecklingen av A-hubs samarbetspartners och kunder, säger Markus Wibäck, VD på A-hub.

Victor tillträder efter årsskiftet.

• Stockholm

A-hub, ett svenskt tech-bolag med siktet inställt på att revolutionera hur företag rekryterar.

Vi är en digital utmanare som utvecklar branschen i en riktning där just digitala lösningar möjliggör för företag och kandidater att matchas snabbare och med bättre kvalité, samtidigt som vi kan lägga större vikt på relationerna - på rätt ställen. För att möta den enorma efterfrågan på nytänk och flexibilitet satsar vi även på en snabb expansion genom utbyggnad av ett, för branschen, unikt franchise-koncept med fokus på den lokala närvaron.

Vi rekryterar och hyr ut personal inom flera branscher men är speciellt nischade inom IT/Tech, Finans och Marknad/Administration.

Markus Wibäck

Presskontakt CEO and Founder Press 0709786202