Succépodden Tutto Balutto gästar Åbytravet 27 maj

Den 27 maj gästas Åbytravet av Gusten Dahlin och Thomas Wilbacher från succépodden Tutto Balutto. Det bjuds på uppsnack inför EM-slutspelet i fotboll blandat med spännande travsport, god mat och dryck. Uppsnacket hålls i Restaurang Pegasus och under kvällens avgörs nio spännande lopp. Thomas och Gusten går igenom EM-slutspelet och guidar besökarna genom det bästa av två världar, fotboll och trav.

– Kom till Åbytravet onsdag 27 maj och få Göteborgs bästa EM-uppsnack. Vi bjuder på en riktig helkväll med ett maxat EM-uppsnack, god mat & dryck samt kör en travskola a'la Tutto Balutto säger Gusten Dahlin.

16.30: Entrén till Åbytutto öppnar

17.00: Uppsnacket startar från scenen i Pegasus

18.27: Första start

18.30: Kvällens varmrätt

20.30: Travloppen från Åby och Örebro visas.

21.45: Kvällen avslutas från scenen

Pris 495 kr

I priset ingår entré, program, en öl/cider/måltidsdryck och varmrätt.

Köp dina biljetter på abytravet.se

• sport
  • fotboll
  • sportnyhet
  • trav
  • travbana
  • em2020
  • hästsport
  • åbytravet
  • företag
  • hästar
  • åby stora pris
  • em
  • göteborg
  • mölndal
  • åby

Åbytravet är Sveriges modernaste travanläggning, och en del av Åby Arena, som årligen lockar ca 100 000 besökare. Vi tävlar i huvudsak onsdag eller torsdag men de riktiga höjdpunkterna är V75, sex lördagar om året med Olympiatravets final och Åby Stora Pris som juveler i kronan.

Åbytravet och Åby Arena erbjuder en unik konferensmiljö där de traditionella mötena kan blandas med ponnykörning eller en trekamp i stallet. De stora ytorna gör också anläggningen till ett utmärkt ställe för större konferenser, mässor och utställningar.