EY’BRO släpper en tredje sommarkollektion

EY’BRO släpper en tredje sommarkollektion

Idag lanserar Åbroshoppen sin tredje sommarkollektion från varumärket EY’BRO. Årets produktsläpp innehåller en strandskjorta, badbyxor, bucket hat, handduk, tofflor, burkkylare samt en kylslinga. Kort och gott är det en kollektion som har allt man behöver för en varm sommardag på stranden.

I juni 2021 släppte Åbroshoppen sin första sommarkollektion, dryga året efter att varumärket EY’BRO snabbt blivit en storsäljare under sin premiär på Systembolagshyllan. Ölet har sedan dess blivit så pass populär att flertalet personer runt om i landet har tatuerat sig med varumärkets logotyp. Nu kan de som inte känner sig fullt lika modiga istället fullända sommargarderoben med härliga strandplagg i EY´BROs manér.

Åbroshoppens koncept blev en stor succé redan från start då första kollektionen sålde slut på mindre än två veckor. Sedan dess har man hunnit lansera ännu en sommarkollektion och även en vinterkollektion för den som velat representera EY’BRO ute i backen. Idag, klockan 10:00 släpper Åbroshoppen sin tredje sommarkollektion, tillgänglig på åbroshoppen.se i en begränsad upplaga.

– När vi lanserade Åbroshoppen var vi ovetandes om vilken otrolig succé det skulle bli. Vi visste att vi hade starka varumärken men produkternas genomslagskraft har varit över förväntan. Sommarkollektionen har haft en hög efterfrågan, därför känns det väldigt roligt att vi äntligen får presentera årets produktsläpp, säger Cornelia Dunge, Marknadschef på Åbro Bryggeri.

Sommarkampanjen är skapad med glimten i ögat och leker med kontrasten mellan kollektionens lekfulla design och ett modernt uttryck som ser ut att kunna komma från ett exklusivt modehus.

– Tanken bakom sommarkampanjen var att göra något som fångar ögat och känns inspirerande. Det blir väldigt härligt att använda sig av sarkasm när man sätter kollektionens livfulla strandplagg i en modernare kontext, säger Cornelia Dunge, Marknadschef på Åbro Bryggeri.

Sommarkollektionen innehåller en strandskjorta, badbyxor, bucket hat, handduk, tofflor, burkkylare samt en kylväska och lanseras i begränsad upplaga på www.åbroshoppen.se den 7 juni klockan 10:00. Kampanjen är fotograferad av Gustaf Kumlin.