Till följd av coronapandemin har svenskarna vistats i naturen i betydligt större utsträckningen än tidigare. Vi har tips på julklappar till den nyfunne friluftsälskaren.

Julklappstips till friluftsälskaren

Ett år som kommer gå till historien börjar lida mot sitt slut. Till följd av coronapandemin har svenskarna vistats i naturen i betydligt större utsträckningen än tidigare. En trend som gör att stormköket blivit utsedd till årets julklapp. Behöver du fler julklappstips till den nyfunne friluftsälskaren så har vi en del förslag att komplettera med.

2020 har vi hemestrat som aldrig förr; besökt fjälltoppar, vandrat i den vackra naturen och ätit måltider i det fria. Att vistas i naturen är som bekant bra för både kropp och själ och en trend som vi därför hoppas håller i sig även när livet återgår till det normala igen efter coronapandemin.

Känner du någon som blivit en riktig utomhusfantast? Eller vill du erbjuda dina kunder bra tips på julklappar som ligger rätt i tiden? Hos oss finns förvisso inget stormkök men vi har en del produkter som passar bra för friluftsälskaren.

Här är våra fem favoriter: