AchieveGlobal lanserar: Att äga kundupplevelsen

För att möta en marknad med ökad konkurrens, där det finns krav på en enastående service har AchieveGlobal genom forskning tagit reda på vad det är som verkligen bygger lojalitet. Forskningen har identifierat centrala begrepp som tillsammans formar ett förhållningssätt till kunder och en inställning till de upplevelser medarbetare ger sina kunder. Förhållningssättet kallar vi för Att äga kundupplevelsen, säger Sofia Gardholm AchieveGlobal Nordic, ansvarig för lanseringen.

I rapporten, Why Customers Stay or Stray: Insight From Global Customer Experience Research, kan du ta del av resultatet av AchieveGlobals världsomspännande kundundersökning om service. Vår forskning pekar på hur viktigt det är att äga kundupplevelsen - att utveckla medarbetarnas förmåga att
lyssna, söka information och göra ett ärligt försök att lösa eller hjälpa kunden att lösa deras problem.

Ta kontroll över dina kundrelationer genom att säkerställa en högkvalitativ konsultativ kundkommunikation som ger er den kraft som behövs för att nå ökad kundnöjdhet, lojalitet, utveckling och resultat.

Ring 08-440 90 30 för mer information.

• Vuxenutbildning

• service