Myggjävlar – nya webbplatsen för dig som hatar mygg

Myggjävlar – nya webbplatsen för dig som hatar mygg

Myggjävlar.se får en ny look där effektiva myggskydd och myggfångare från Thermacell, Mr. Mosquito och Mosquito Magnet presenteras.

– Det är alltid superkul att lansera en snygg och fräsch webbsida och Myggjävlar ligger mig lite extra varmt om hjärtat eftersom produkterna löser ett stort problem för många. Jag hoppas och tror att alla våra besökare kommer få både en informativ och rolig vistelse på sidan, säger Nina Hagman, marknadschef på Acreto.

Tre starka varumärken på samma sida. Thermacell - ett portabelt myggskydd som håller borta mygg och knott i din absoluta närhet. Mosquito Magnet - myggfällan som fångar tusentals mygg och knott i din trädgård och Mr. Mosquito - lösningen som håller myggen borta inomhus.

- Oberoende på när, var och hur man upplever sitt mygg- och knottproblem finns lösningar, alla samlade under Myggjävlar. Gemensamt för våra myggskydd är att du aldrig behöver kleta in dig med några kemikalier, fortsätter Nina Hagman.

– Myggfrågan är het och det märks inte minst på Myggjävlars Facebooksida under säsong. Engagemanget kring "lite eller mycket mygg" är nästan jämställt med väderfrågan, förklarar Nina.

Kolla in www.myggjävlar.se