Amanda Albinsson, Skadedjursexpert på Victor skadedjur.

Victor skadedjur lanserar skadedjursexpert

Victor® är det världsledande varumärket inom skadedjursskydd och skadedjursbekämpning med en anrik historia som började redan 1898. Det var då man uppfann den klassiska klappfällan som tog genast världen med storm. Sedan dess har Victor fortsatt utvecklingen av innovativa kvalitetsprodukter för mus- och råttproblem i hemmet och idag har man ett brett sortiment av elektriska fällor, WiFi-uppkopplade fällor, samt flera olika varianter på klassiska fällor. Nu tar man nästa steg i utvecklingen och lanserar Skadedjursexperten Amanda Albinsson.

Amanda har en längre tid arbetat med kundsupport för Victor Skadedjur och är mycket väl bevandrad inom teknik och service, men har även en unik spetskompetens vad gäller skadedjur. Hon har, förutom gedigna kunskaper om råttor och möss, deras beteendemönster och hur man förebygger och bekämpar dem på bästa sätt, även djup inblick i vad människor upplever för problem i sina hem när man har fått in möss eller råttor. Amanda vet vilket obehag de flesta människor känner inför problemet och har många tips och råd till konsumenter när det kommer till skadedjur, hur du förebygger dem, hur du upptäcker dem och framför allt vad du ska göra för att bli av med dem.

”Victor Skadedjur har länge haft denna kompetens inom företaget, men nu det är dags att se till att hela vår samlade kunskap om skadedjur tas ut till konsumenten. Amanda blir alltså ansiktet utåt för att sprida kunskap och ge människor rätt råd och tips i en situation som kan upplevas väldigt obehaglig för många”, säger Sofia Mari, marknadschef på Acreto AB, som är distributör av varumärket Victor i Sverige. ”Vi är ju marknadsledande inom området och då måste vi även agera på det sättet. Det finns oerhört mycket kunskap här internt som kan vara mycket värdefull för andra att ta del av”.

Numera möts du av Amanda Albinsson så snart du besöker www.victorskadedjur.se Och vem vet, kanske får vi även se henne i TV-rutan framöver? Råttor och möss är ett alltmer växande problem, inte minst i våra städer. En sanitär olägenhet som dryftas i många mediala sammanhang. Amanda står redo att hjälpa, inte bara Victor Skadedjurs kunder, hon kommer även kunna verka som skadedjursexpert i många olika sammanhang och kanaler framöver.