Årets stora mathöjdpunkt

Nu är det snart dags för årets stora matupplevelse! Den 18 april klockan 14.00 startar Årets Möteskock där ett 20-tal kockar, på landets mest kulinarisk framstående mötesplatser, gör upp om det prestigefyllda priset.

Årets Möteskock 2017 lovar en rafflande kamp ända in på mållinjen. Parallellt med tävlingen pågår mässan Mat & Möten där du som besökare får inspiration, tips och råd kring nästa konferens. Smaka, dofta och njut på plats. Delta i exklusiva utlottningar och botanisera bland spännande mötesplatser, upplev spänningen, smaka på annorlunda godsaker och träffa aktörer som hjälper er att skapa nästa drömkonferens.

När du tröttnat på påskmaten väntar nu  årets stora mathöjdpunkt!

Idag har du möjlighet att anmälda dig kostnadsfritt (observera att platserna är begränsade).

ANMÄL DIG HÄR