Expopharm Hall 3.2 Monter A65

Addeira Pharmaceuticals deltar på Expopharm-mässan i Düsseldorf med egen monter!

Addeira Pharmaceuticals är glada att meddela sin närvaro på årets Expopharm-mässa i Düsseldorf, en av de mest framträdande händelserna inom apoteks- och läkemedelsindustrin. Mässan kommer att äga rum mellan den 27:e och 30:e september, och vi ser mycket fram emot att välkomna besökare till vår egen monter, A65 i Hall 3.2.

Expopharm-mässan är ett utmärkt tillfälle att utforska det senaste inom läkemedelsindustrin och knyta värdefulla kontakter. Vi på Addeira är stolta över att vara en del av denna spännande mötesplats, där vi kommer att presentera vårt omfattande erbjudande inom export och import av läkemedel.

Vår monter, monter A65, kommer att vara en samlingsplats för samtal om samarbeten, innovation och lösningar som kommer att öka tillgängligheten till högkvalitativa läkemedel. Besökare kommer att ha möjlighet att träffa vårt team, inklusive våra experter inom farmaceutisk export och import, och lära sig mer om vårt åtagande som "Your NorthernPharma Partner."

Om du är på plats, markera datumet i din kalender - den 27:e till 30:e september, och se till att besöka AddeiraPharmaceuticals i monter A65 i Hall 3.2 under Expopharm-mässan i Düsseldorf. Vi ser fram emot att träffa dig och diskutera möjligheterna att forma en bättre framtid för apoteks- och läkemedelsindustrin tillsammans.

För mer information om Addeira Pharmaceuticals och vår närvaro på Expopharm-mässan, vänligen kontakta oss via vår hemsida www.addeira.co.

Addeira bildades för tre år sedan av apotekare som identifierat att många apotekskunder har svårt att hitta rätt bland mångfalden av preparat som finns i egenvården. En del patienter har också upplevt att produkterna inte lindrar på det sätt som man önskat och att det saknats effektiva och bra medicinska alternativ. Målet för Addeira är att genom nytänkande utveckla den egenvård som erbjuds på svenska apotek.

Addeira Pharmaceuticals AB grundades 2019 av två stycken apotekare. Första året omsatte företaget över 30 Mkr och 2022 drygt 120 Mkr.