Nu integrerar AddMobile till Björn Lundén, affärssystemet för små och medelstora företag.

​AddMobile erbjuder integration till Björn Lundén

AddMobile, som är en av Sveriges ledande utvecklare av digitala system inom bygg- och anläggningsbranschen, hjälper företag med fältpersonal att hålla koll på projektens alla delar. I AddMobiles arbetsordersystem kan du bland annat skapa arbetsorder, registrera timmar, lägga in inköp och koppla använt material direkt till en arbetsorder. Systemet når du när som helst via en webbläsare samt i tillhörande app.

Kopplingen mellan AddMobile Arbetsorder och BL Administration innebär att information om kunder, projekt och artiklar automatiskt hämtas från BL till AddMobiles system. Vid avlutat projekt skickas sedan ordern tillbaka till BL för fakturering.

- Vårt mål är att underlätta våra kunders vardag på så många sätt som möjligt. Med det i åtanke har vi ingått samarbetet med Björn Lundén. Nu slipper våra kunder dubbelarbete då fakturor och tider enkelt synkas mellan systemen. Kopplingen minskar också det administrativa arbetet och risken för fel. Sedan tidigare har vi integrationer till andra stora affärssystem, det känns väldigt kul att nu kunna lägga till Björn Lundén på listan, säger Lars Kandefelt, VD på AddMobile.

Björn Lundén är ett kunskaps- och programvaruföretag som i över 30 år har förenklat vardagen för små och medelstora företag. Detta görs genom att leverera digitala program, förståelig information och praktiska verktyg för att sköta företagets skatt och deklaration, redovisning, löner och personalfrågor.