Hängiven hockeyfan förstärker AddMobiles Stockholmskontor

Karlstadsonen Martin Eriksson är det senaste tillskottet på AddMobiles Stockholmskontor. Martin har sedan tidigare gedigen erfarenhet från försäljning inom Geotech och elbranschen. Den nya utmaningen blir nu att på bred front etablera AddMobiles senaste produkter inom spårning och verktygshantering.

- AddMobile är ett bolag som hela tiden förnyar sig genom att bredda sitt erbjudande med produkter som ligger i tiden och som har stor tillväxtpotential. Jag ser verkligen fram emot att vara med i denna satsning, säger Martin Eriksson.

Martins styrka är att bygga nätverk och vårda relationer och efter ett par veckors introduktion och internutbildning med sina nya kollegor ser han fram emot att vara ute och träffa kunder.

- Trots stark tillväxt de senaste åren har AddMobile lyckats behålla sin personliga företagskultur. Här finns en stark teamkänsla och kollegorna är både hjälpsamma och glada. Det är kul att nu vara en i gänget, säger Martin Eriksson.

Privat brinner Martin för hockeylaget Färjestad som han följer slaviskt. När han inte tittar på hockey gillar han att äta gott, både laga själv och äta ute, och det italienska köket med pasta och saltimbocca är en klar favorit.