AddMobiles planeringsvy underlättar arbetet för Spol & Industriservice

Spol & Industriservice i Norrköping har varit AddMobiles kunder sedan 2009. Redan vid första mötet upplevde Lars Strandstedt, VD på Spol & Industriservice, att det klickade med AddMobile och de fick en bra personlig kontakt. Han insåg också snabbt att arbetsordersystemet kunde utvecklas ihop med verksamheten.

- Vårt samarbete har fördjupats under resans gång. Det har varit möjligt genom AddMobiles lyhördhet och deras flexibla system. Och det är jag väldigt nöjd med, säger Lars Strandstedt.

Speciellt viktigt för Spol & Industriservice vid val av arbetsordersystem var att det fanns en bra planeringsfunktion. Genom att samla all information digitalt förenklas uppföljningen, även av avslutade projekt. Även möjligheten att kunna skicka en arbetsorder direkt till fältpersonalens telefon sparar tid och ökar effektiviteten. Systemet underlättar och ger en bättre översikt över schemaläggningen.

- AddMobiles lösning har anpassats efter vårt arbetssätt. Det är dessutom en bra produkt som hela tiden utvecklas och blir allt bättre, säger Lars Strandstedt.

Spol & Industriservice utför arbeten inom spolservice, cistern- och oljeavskiljarkontroll (ackrediterade av Swedac), TV-inspektion, lastväxlar- och kranbilsuppdrag. Inget projekt är för enkelt eller svårt. Spol & Industriservice arbetar aktivt för att minska sin klimatpåverkan, bland annan genom att arbeta efter riktlinjerna i etablerade miljöledningssystem.