xBTM och SBTExecute 3.0 – höstnyheter!

Intresset för att vidareutbilda sig är stort, det märker inte minst vi som är lärare på AddQs kurser.

Jag, Per Almström, som är lärare i xBTM, har precis hunnit genomföra två företagsinterna utgåvor av den kursen på kort tid.

Företagsinterna kurser är ett utmärkt alternativ om ni är många från samma bolag som vill gå samma kurs – det blir mer ekonomiskt, och ni har större möjligheter att skräddarsy innehållet efter just era behov.

För er andra som är sugna på att lära er mer om att administrera utforskande tester kan vi dock bjuda på ett öppet kurstillfälle i xBTM-kursen redan den 1 oktober.

Om ni har gått xBTM-kursen, eller stött på begreppet i andra sammanhang – nu senast på SAST, eller kanske på Q-day i våras – är ni säkert också bekanta med verktyget SBTExecute som vi på AddQ tillhandahåller. Snart har vi glädjen att kunna erbjuda en version som vi tror är lite mer lättanvänd. Inget mer pysslande med konfigurationsfiler eller krångliga kommandon att hålla rätt på – nu sköts allt det via ett enkelt GUI.

Håll ögonen på vår hemsida, hämta hem och provkör!

Hämta hem den senaste versionen av SBTExecute 3.0.0 — HÄR –

Happy testing!