ANN SOFIE FALKEMAR TILL ADITRO LOGISTICS

Borås, Sverige, mars, 2016

Aditro Logistics kan stolt presentera sin senaste förstärkning - Ann Sofie Falkemar. Ann Sofie påbörjade i måndags den 14/3 2016 sin anställning i Aditro Logistics och blir nu ansvarig för att bygga upp tull- samt kvalitetsverksamheten i bolaget.

Ann Sofie Falkemar kommer senast från Logent Customs AB där hon sedan 2010 byggt upp Logent Customs från start. Innan dess arbetade Ann Sofie på Green Cargo Logistics. Totalt har hon mer än 30 års erfarenhet av tullarbete och är välrenommerad inom detta segment.

”Vi är både stolta och glada att Ann Sofie valt att börja arbeta hos oss, hon är väldigt kompetent, ett starkt namn i branschen och har en näst intill unik erfarenhet om tullhantering. I och med detta kan vi nu erbjuda våra kunder ytterligare kompentens vilket ligger i linje med vår ambition att bli en komplett logistikpartner” säger Matthias Kettelhoit, VD Aditro Logistics.

”Jag ser fram emot att utveckla och skapa en tullverksamhet av högsta kvalitet och är mycket glad över möjlighet att göra detta inom Aditro Logistics. Det är ett bolag i rejält tillväxt och jag delar deras värdegrunder. Det ska bli väldigt kul att bli en del av deras framgångsrika team”, säger Ann Sofie Falkemar

För mer information, vänligen kontakta:

Matthias Kettelhoit, CEO Aditro Logistics

matthias.kettelhoit@aditrologistics.com

Fredrik Krysén, Head of Transports Aditro Logistics

Fredrik.krysen@aditrologistics.com

• tull

Aditro Logistics är Nordens största transportörsoberoende tredjepartslogistiker, med cirka 210.000 m2 lageryta och hantering av flera ledande företags logistik. Verksamheten är inriktad på effektiva logistiklösningar för handel och industri.