Advenica lanserar ny version av SecuriConnect

Denna uppdaterade version av SecuriConnect är den senaste versionen av en problemfri, penetrationssäker kommunikationslösning som kan användas riskfritt i ett managerat säkerhetssystem.
Den patentsökta lösningen för att separera den känsliga datatrafiken från själva administrationsdomänen, Three Domain Separation, är självklart en huvudfunktion för alla som behöver hantera känslig information utan att riskera dataläckage. ”Det är verkligen spännande att vi nu lanserar denna nya versionen av SecuriConnect som jag verkligen ser att det finns ett stort behov av” säger Andreas Linde, VD. ” Vi har arbetat hårt med att förenkla handhavande och optimera prestanda för att tillmötesgå våra kunders behov”

På Nordic IT Security 2014 kommer Stefan Chevul, Global Product Manager VPN, hålla en presentation om vad Three Domain Separation innebär och varför det är en oerhört viktig aspekt vid outsourcing av säkerhet. Stefan håller sin presentation kl 09.25 med rubriken - SecuriConnect, the game changer: Revolutionizing customer data privacy in Managed Security Services.

För mer information, vänligen kontakta:
Stefan Chevul, Global Product Manager VPN, tel: +46 (0) 46 38 61 69

Advenica är en ledande europeisk leverantör av cybersäkerhet. Advenica utvecklar, tillverkar och säljer avancerade cybersäkerhetslösningar som förhindrar intrång, stöld och dataläckage vid informationsutbyten och möjliggör därmed samverkan mellan och inom nationer, organisationer och system med höga säkerhetskrav. Cybersäkert på ett enkelt sätt.
Läs mer på www.advenica.com