Agentia Free Agent Network etablerar nytt affärsområde inom Medicin och Vård.

Målet är att etablera fri agent konceptet som ny leveransorganisation inom Medicin och Vård. Agentia:s organisationsform kan fungera utmärkt för ett större utbyte mellan olika branscher. En stor kundnytta finns i att låta spetskompetens från olika branscher inspirera varandra. Agentia:s affärsnätverk består idag av ca 150 st fria agenter, främst inom IT.

En fri agent är en enmansföretagande konsult som brinner för sitt kompetensområde. Det handlar om inre drivkrafter, passion och glädje.

- "Yvonne Malmström Grimme" blir Affärsområdeschef inom Medicin och Vård för att fokusera våra insatser inom detta spännande område" inleder Jakob A Wester, grundare Agentia Free Agent Network AB.

Yvonne Malmström Grimme är sjuksköterska som blivit entreprenör. Yvonne har tidigare erfarenhet från läkemedelsindustrin och utveckling av konsultverksamhet.

”Vi representerar fria agenter med spetskompetens inom vård, medicinteknik- och läkemedlsindustrin. Vi är ute efter att bygga en branschöverskridande organisation som utgår ifrån individen" säger Yvonne.

- "Många utmaningar inom vården liknar de som ­privata företag ställs inför. Vi har idag spetskompetens som kan tillföra kunskap här" menar Yvonne.

”Vårt fri agent koncept attraherar individer med spetskompetens som drömmer om större frihet för att bättre kunna kombinera arbets- och privatliv. Vi vill visa att detta är möjligt genom vårt erbjudande kring begreppet ”att vara fri agent” avslutar Yvonne Malmström Grimme.

• Hälso-, sjukvård

• agentia free agent network
  • offentlig upphandling
  • cro
  • vårdleverantör
  • spetskompetens
  • yvonne malmström grimme
  • jakob a wester
  • fri agent

Agentia Free Agent Network är ett affärsnätverk, en tydlig hemvist med stark identitet för enmansföretagande konsulter på kompetensmarknaden. Agentia Free Agent Network omdefinierar kompetensmarknaden genom att verka utifrån företagets affärsfilosofi "tre sidors villkor".

Jakob A Wester

Presskontakt VD Agentia Free Agent Network AB Agentia - Home of the Free Agents +46 733 514437