Stacky's lanseras hos Cajsa Warg

Stacky's lanseras hos Cajsa Warg

I samarbete med Cajsa Warg tar nu Stacky’s ytterligare kliv in i de fysiska butikerna. Stacky’s smartare färs finns nu i sortimentet hos Cajsa Warg.

Cajsa Warg har sedan start stuckit ut bland aktörerna inom dagligvaruhandeln genom att särskilt värna om relationen till producenterna, sprida kunskap om mat och uppmuntra småskalighet.

Äntligen! Stacky’s vegetariska färs är en ren produkt med svenska råvaror, god smak och en konsistens som visar att den inte är onödigt processad. I många år har vi provat och tackat nej till så många andra alternativ. Vi har häpnats av låg andel huvudråvara i kombination med diverse extrakter och stärkelser i innehållsförteckningarna. Nu känner vi att vi äntligen har en färsk vegetarisk produkt som sparar tid i köket och som vi står för 100%, säger Måns Falck, ägare Cajsa Warg.

I samband med lanseringen deltar Stacky’s på Cajsa Wargs höstmarknad den 30:e september mellan kl 11-16. Kunderna får här möjlighet att provsmaka upplagad Stacky’s ihop med mat från flera andra producenter.

Att Stacky’s nu får en plats på hyllan hos Cajsa Warg passar som handen i handsken. Vi är otroligt glada och ser verkligen fram emot vårt samarbete framöver och att få träffa engagerade och matglada kunder, säger försäljningschef Mårten Göthberg.

Stacky’s har sedan start vuxit och etablerat sig på den svenska marknaden genom egenägd e-handel och tillgänglighet via stora grossister så som Martin & Servera, Menigo och Svensk Cater.