Stacky’s smyglanserar nya produkter tillsammans med Mylla

Stacky’s smyglanserar nya produkter tillsammans med Mylla

Stacky’s är smartare mat från Sverige, sedan lansering direkt till konsument förra året har tonvis av första produkten skickats direkt hem till kundernas brevlåda. Stacky’s ser ett fortsatt ökat intresse för smartare mat och smyglanserar nu nya kommande produkter tillsammans med Mylla.

"Vi är mycket glada för att Stacky’s väljer att sälja direkt till konsument via oss. Vi älskar färsen och den kommer även figurera i vår färdiga matkasse. Vi välkomnar fler nytänkande livsmedelsproducenter till vår marknadsplats” säger Rickard Sandahl grundare av Mylla.se.

Stacky’s produktfamilj är Från Sverige-märkt, har längre hållbarhetstid än kategoristandard och är fria från tillsatser. Nu smyglanserar Stacky’s en smartare färs och tillgängliggör denna för konsumenten att handla direkt hem till dörren tillsammans med Mylla.

“Det är både otippat och kul att vi gått den här vägen” säger Macs, medgrundare av Stacky's och fortsätter; “Vi lyssnade på våra kunder och tog produkten ett steg längre. Stacky’s smartare färs med lång hållbarhet kommer att förenkla vardagen ytterligare. Tillsammans med Mylla får vi nu möjlighet att nå direkt hem till hungriga konsumenter utan att tillsätta ytterligare transportlinor i landet”.

Mylla är aktören som värnar om en livsmedelskedja med färre mellanhänder. Hos Mylla vet konsumenten var maten kommer från och kan därför göra medvetna val. På så vis förflyttas makten från ett fåtal aktörer i mitten till producenter och konsumenter i kedjans ytterkanter.

Vi klyddar inte till det. Istället har vi tagit grödorna direkt ur marken, skapat smartare mat utan tillsatser och det till ett rimligt pris. Mat som är just bara mat. Inga gröna fluffiga moln, inga blobbar med CO2-värden som ingen kan relatera till och ingen kategori. Smart säger en del. Smartare tyckte vi och förpackade vår mat så att du slipper förvara den i kyl och frys.

För mer information https://stackys.com Stacky's är ett varumärke under AgentVegan Sverige AB.