Handla idag, hämta idag

Handla idag, hämta idag

Q-Park har inlett ett samarbete med Instabox och en installation av boxar i vissa av våra garage har påbörjats. Vi på Q-Park ser detta som ytterligare ett led i att underlätta för våra kunder i vardagen.

Med Instabox kan du handla på lunchen och få din leverans till garagets Instabox på eftermiddagen samma dag. Instabox är en gratis expressfrakt som du kan välja som leveransalternativ i kassan hos utvalda e-handlare.

– Fram till jul räknar vi med att ha 50 nya skåp utplacerade på nya orter och om vi tittar tolv månader framåt kanske vi landar på 100, berättar Instabox VD Alexis Priftis.

Med Instabox levereras dina varor snabbt och det är enkelt för dig att hämta ut ditt paket. Skåpen som du hittar i några av våra garage sköts med digital teknik och du hämtar själv ut dina paket med hjälp av en PIN-kod som skickas till dig via ett SMS — du slipper alltså att köa och ingen manuell hantering krävs från din sida.

I dagsläget kan du hämta ut dina varor via Instabox i Q-Parks parkeringshus Grev Ture. Ringen, Tomtebogatan och Fältöversten och vi installerar boxen i flera av våra garage allt eftersom.

Välkommen att hämta ut dina varor hos oss!

Läs mer om Instabox här.