I huvudet på Cassandra, supportansvarig

Cassandra, supportansvarig på TL Detect om sitt arbete;

Många saker är roliga i mitt arbete. Jag tror att det är en förutsättning att älska den dagliga kundkontakten för att trivas i min roll. Det är alltid kul att höra hur nöjda våra kunder är. Jag lär mig mycket från i princip varje gång jag talar med en kund. Man förstår snabbt att alla människor är olika!

En normal dag har jag flera kundkontakter via telefon, e-post eller chat. Det finns även administrativa uppgifter som hör en arbetsledare till. Jag ser till att kundtjänsten alltid är bemannad och att alla dagliga uppgifter utförs med kvalitet. Min yttersta uppgift är att få min grupp att utvecklas.

En annan rolig del är möjligheten att utveckla vårt larmkoncept. Det är vi på supporten som tar emot kunders tankar och fundering kring vårt koncept och vår produkt. Alla dessa tankar för vi en dialog kring där vi bland annat bjuder in vår utvecklingsavdelning. Här har vi en stor fördel av att vara produktägare. Utvecklingsavdelningen sitter i huset vilket gör att en idé snabbt kan bli till verklighet.

Kontakta oss gärna om du har frågor eller funderingar om våra hemlarm, 0771-760202

• Hemelektronik

• personer i organisationen