Alexander White presenterar Studio Maria Södermalm

Mitt på Söder ligger den nybyggda fastigheten Studio Maria. Sex våningar hög, i kvarter där nya företag och idéer skapas och växer. Här rustas gamla industribyggnader upp och huserar spännande dataspelsföretag, arkitektkontor och designbyråer. Detta var en gång den kanske mest anonyma delen av Söder – men nu är det dynamiska, kreativa och lovande kvarter fulla av liv och rörelse.

Dessutom är det extremt nära till Tantolunden, Söders lunga. Bara någon minuts promenad bort breder gräsmattor, lövträd och picknickfiltar ut sig. På vårar, somrar och tidiga höstar myllrar promenadstråken vid Årstaviken av liv. Caféer, bagerier, restauranger och barer ligger lika nära, fast åt andra hållet. Frågan är om det går att hitta ett bättre läge.

Maria består av 43 bostadsrättslägenheter, från ettor till treor. Högst upp ligger två spektakulära penthousevåningar och i gatuplan, längs med trevliga Maria Skolgata, ligger två lokaler. Längst ned i grannhuset Strato kommer det finnas en restaurang som blir en knutpunkt för de boende och andra i kvarteret.

Inflyttning sker redan under Q3 i år, 2021.

Juridisk person kan godkännas och möjlighet till garage finns.

Välkommen att anmäla ditt intresse här.
Ansvarig mäklare är Mimmi Rockborn, 0733-25 40 11 .

• Arkitektur

• stockholm
  • fastighet
  • projekt
  • bostäder
  • mäklare
  • nyproduktion
  • fastighetsmäklare
  • säljstart
  • södermalm
  • alexander white fastighetsmäkleri

• Stockholm

Alexander White är mäklaren som inte bara förmedlar bostäder utan också introducerar dig för din del av staden. Som presenterar butiker, restauranger och parker och som låter dig träffa dina nya grannar och upptäcka områdets guldkorn. Sedan länge har vi lärt känna Stockholm och stockholmarna. Idag är vi experter på Stockholms bostadsmarknad där vi använder vår samlade kunskap till att förmedla bostadsrätter, villor, fritidshus, tomter och nyproduktion.

Ebba Barkenbom

Presskontakt Projektledare Nyproduktion Nyproduktion 072 398 21 24