Justin Biebers World Tour skjuts upp till nästa år

Justin Bieber meddelar idag att Justice World Tour slutade med Rock in Rio – alla återstående datum för hans världturné skjuts upp till nästa år (inkluderar datum till och med den 25 mars 2023).

Justin Biebers Justice World Tour, som ursprungligen var planerad att börja 2020 innan den skjutits upp på grund av pandemin, startade i februari 2022 i San Diego och gjorde därefter stopp i tio länder på tre kontinenter.

Den 6 september meddelade Justin Bieber först att han tog en paus från turnén för att prioritera sin hälsa. Den 15 september meddelade han att de tolv datum som löper till och med den 18 oktober ställs in.

Idag kom nyheten att dessa återstående datum (inklusive konserten i Stockholm som var planerad den 15 mars 2023) officiellt skjuts upp. De potentiella nya datumen kommer att vara beroende av platser och tillgänglighet.

All Things Live Sweden representerar ett 120-tal av Sveriges mest framstående artister, komiker, profiler och producerar konserter, shower, musikaler, stand up comedy, teater och dansföreställningar över hela Skandinavien.

All Things Live Sweden producerar bland annat Hjälp mig inte, Räkhäst – I huvudet på Per Andersson, Tommy Körberg – Grand Finale, ART, Melodifestivalen, turnéer med artister som Veronica Maggio, Miss Li, Lena Philipsson, Sarah Dawn Finer, Weeping Willows, Peg Parnevik, Thomas Stenström, Pale Honey, Newkid, Linn Koch-Emmery och Eva Dahlgren – samt agerar agentur och bokningsbolag för komiker och humor-influencers såsom Johanna Nordström, Johan Glans, Keyyo, Edvin Törnblom, Jenny Strömstedt, Filip Dikmen, Carin Da Silva, David Batra m fl.

All Things Live är sedan december 2018 den största oberoende aktören i Norden inom live-/underhållningsindustrin. All Things Lives sammantagna erbjudande täcker hela spektrumet från lokala norska akter till svenska musikproduktioner och danska stand-up-evenemang till arenakonserter med internationella artister som Justin Bieber, Shawn Mendes, Celine Dion, Green Day, Britney Spears och Eminem.

Vår företagskultur kännetecknas av prestigelöshet och professionalism i alla led. Sedan 2011 driver vi ett aktivt jämställdhets- och mångfaldsarbete och detta är en viktig del av vår värdegrund. Våra värdeord är mod, tydlighet, engagemang och glädje.