Pop/R&B-stjärnan Keshi kommer till Stockholm

Pop/R&B-stjärnan Keshi kommer till Stockholm

Den unge låtskrivaren, sångaren, multiinstrumentalisten och producenten har miljontals fans runt om i världen och sålde tidigare i år slut ut alla konserter på sin världsturné. Nu kommer Keshi äntligen till Stockholm, med en konsert på Annexet måndag den 20 februari. Han kommer även ha en konsert i Köpenhamn den 17 februari och i Oslo den 19 februari.

Keshi började släppa musik på Soundcloud redan 2017, och nu har den 28-årige musikern och hjärtekrossaren blivit ett globalt fenomen med miljontals fans runt om i världen. Resan mot stjärnorna tog verkligen fart med Keshis debutalbum Gabriel, som släpptes tidigare i år och nådde en imponerande 4: e plats på Billboards Top New Artist Debut.

Keshi är känd för att vara en fascinerande artist med en lockande falsett, han har för närvarande streamats mer än 4.5 miljarder gånger, och tidigare i år sålde han slut alla 60 shower på sin första turné HELL / HEAVEN över Europa, Nordamerika, Australien och Asien.

Keshi har samarbetat med stora varumärken som Microsoft, Fender och Amazon Music, och han är också en modeikon till vardags och har samarbetat med designers som Saint Laurent, Fendi och Barragán. Trots den nya stjärnstatusen är Keshi fortfarande trogen sina rötter och sitt hantverk där han skapar all musik i sin hemmastudio där allt började.

"När jag vill gräva djupt och gå till botten med mitt hjärta måste jag verkligen vara ensam och bråka med mig själv." - Keshi

Nästa år får svenska fans nu möjlighet att uppleva stjärnskottet live när Keshi hypnotiserar med sina silkeslena poplåtar på Annexet i februari.

• Keshi HELL & BACK TOUR
  • Annexet Måndag 20 februari 2023
  • Biljettförsäljningen börjar fredagen den 28 oktober kl. 10
  • Biljettförsäljning: allthingslive.se / stockholmlive.com

Regioner

All Things Live Sweden representerar ett 120-tal av Sveriges mest framstående artister, komiker, profiler och producerar konserter, shower, musikaler, stand up comedy, teater och dansföreställningar över hela Skandinavien.

All Things Live Sweden producerar bland annat Hjälp mig inte, Räkhäst – I huvudet på Per Andersson, Tommy Körberg – Grand Finale, ART, Melodifestivalen, turnéer med artister som Veronica Maggio, Miss Li, Lena Philipsson, Sarah Dawn Finer, Weeping Willows, Peg Parnevik, Thomas Stenström, Pale Honey, Newkid, Linn Koch-Emmery och Eva Dahlgren – samt agerar agentur och bokningsbolag för komiker och humor-influencers såsom Johanna Nordström, Johan Glans, Keyyo, Edvin Törnblom, Jenny Strömstedt, Filip Dikmen, Carin Da Silva, David Batra m fl.

All Things Live är sedan december 2018 den största oberoende aktören i Norden inom live-/underhållningsindustrin. All Things Lives sammantagna erbjudande täcker hela spektrumet från lokala norska akter till svenska musikproduktioner och danska stand-up-evenemang till arenakonserter med internationella artister som Justin Bieber, Shawn Mendes, Celine Dion, Green Day, Britney Spears och Eminem.

Vår företagskultur kännetecknas av prestigelöshet och professionalism i alla led. Sedan 2011 driver vi ett aktivt jämställdhets- och mångfaldsarbete och detta är en viktig del av vår värdegrund. Våra värdeord är mod, tydlighet, engagemang och glädje.