Thomas Stenström gör exklusiv spelning på Cirkus i Stockholm den 25 april 2020 – biljetterna släpps idag!

Thomas Stenströms 2019 har präglats av flitigt turnerande och en mängd stilsäkra musiksläpp. Uddevallasonen har sedan februari i år – utöver släpp av både en EP och ett album – hunnit med ett idogt turnerande över hela Sverige. På mindre än ett år har Stenström alltså utökat sin repertoar med mängder av sprillans nytt material och återigen erövrat Sveriges livescen – och denna milstolpe firar vi med ett exklusivt gig på Cirkus i Stockholm den 25 april! Biljetterna släpps idag klockan 10:00.

– Milstolpe. Det är vad den här konserten är. Jag mitt band och min publik har gjort flera hundra konserter tillsammans, och Cirkus känns som en avslutning och en nystart på samma gång, hälsar Thomas Stenström.

Efter en kortare tids tystnad var Thomas Stenström tillbaka med besked i februari 2019 – och året skulle knappast lämna mycket övrigt att önska. En fullspäckad release- och turnékalender har under året mynnat ut i EP:n ”Uddevalla dreamer, del 1”, plattan ”Dreamer” och närapå 30 gig runt om i landet.

I februari 2019 var det singeln ”Adios Amigo” som utgjorde startskottet för upptakten till det som kom att bli EP:n ”Uddevalla dreamer, del 1”, och efter en intensiv sommarturné var det med singeln ”Nån Annan” som upptakten inför albumsläppet ”Dreamer” den 8 november drog igång.

Kort sagt – 2019 har varit Thomas Stenströms år. Mängder av musik har släppts, konsertlokaler har satts i gung och Gröna Lund har fyllts till bredden. Den 6 och 7 december satte Thomas Stenström punkt för vår-, sommar- och höstturnén med 2 gig i hemstaden Uddevalla till ett hejdundrande publiktryck och hyllningar både från press och publik. ”Stenström gav Uddevalla bästa kicken i stan”, skriver Bohusläningen.

Allt det här firar Thomas Stenström med sitt band på storslagna Cirkus i Stockholm den 25 april 2020. Biljetterna släpps idag klockan 10:00 – säkra din plats innan det är för sent!

- Cirkus kommer bli övermäktigt, det är en sjukt häftig scen att äntligen få chansen att spela på och vi kommer satsa ALLT på att göra det så fett som det bara går, i allt från ljus till ljud, extra allt! KOM! säger Thomas.

THOMAS STENSTRÖM – CIRKUS DREAMER
25 april 2020 – Cirkus, Stockholm

Biljettinformation
Biljetter säljs via blixten.se/thomas-stenstrom samt respektive arrangör.

OBS! Gå alltid via arrangörens eller artistens kanaler för att undvika oseriösa biljettförsäljare

Lyssna på albumet ”Dreamer”

Följ Thomas Stenström
Instagram | Facebook | Youtube

För mer information vänligen kontakta
Victor Fagerquist, Blixten & Co, victor@blixten.se, 070-840 89 18

Blixten & Co representerar ett 80-tal av Sveriges mest framstående artister och producerar konserter, shower, musikaler, teater och dansföreställningar över hela Skandinavien.

Blixten & Co producerar bland annat Lisa Nilsson-Kvinnan som är jag, ART, humorgruppen Stallet-Måndagsklubb på Rival, Mia Skäringer-No more fucks to give, Lola, Eric Gadd-OMG, Melodifestivalen och turnéer med artister som Veronica Maggio, Petter, Sarah Dawn Finer, Weeping Willows, Thomas Stenström, Pale Honey, Newkid, Moto Boy, Linn Koch-Emmery, STOR.

Blixten & Co är sedan december 2018 del av nätverket All Things Live, den största oberoende aktören i Norden inom live-/underhållningsindustrin. Vårt partnerskap i All Things Live täcker hela spektrumet från lokala norska akter till svenska musikproduktioner och danska stand-up-evenemang till arenakonserter med internationella artister som The Rolling Stones, Celine Dion, Green Day, Britney Spears och Eminem.