Gör dina framträdanden minnesvärda - workshop Almedalen

Ta paus från paneldebatterna under Almedalen och delta i en praktisk workshop på temat "göra dina framträdanden minnesvärda" som Ledarstudion och Dagens Media arrangerar måndagen den  30 juni, 15:00-16:00.

Om workshopen:
Ett engagerande och övertygande framförande balanserar information med inspiration. Många har en vana att alltid göra på samma sätt vilket då tyvärr blir en ovana. Hur använder du dina ord, kroppsspråk och röst så de talar samma språk?

Här får du en praktisk workhop av Ledarstudions Lena Ahlström grundare och retorikkonsult/ledarutvecklare och Jimmy Meurling scenspråkshandledare.

Moderator
Lena Ahlström, VD och grundare Ledarstudion.

Arrangörer: Ledarstudion i samarbete med Dagens Media

Tid och datum: 30 juni kl. 15:00-16:00