Internationell livsstilsexpert gratisföreläser i Skellefteå & Stockholm

Ett nytt förhållningssätt till mat!

Dr. Deanna Minich är en internationellt erkänd expert inom livsstilsmedicin, en kreativ visionär och författare till 5 böcker. Med 20 års erfarenhet av närings- och funktionsmedicin har hon utvecklat ett integrerat förhållningssätt till näring med utgångspunkt i det hon kallar ”hela-jag” (whole-self).

Tillämpbart verktyg för bättre livsstil

Vid två  föreläsningstillfällen i Sverige, berättar hon om sitt användbara och beprövade verktyg för en hälsosammare inställning till mat och en bättre livsstil. Förhållningssättet kallar hon ”Food & Spirit” och handlar om att lära känna sitt eget ätande och liv genom 7 nyckelteman.

Internationellt erkänd expert: Dr. Deanna Minich

Dr. Minich har varierad och bred erfarenhet inom näring. Bla klinisk erfarenhet, forskning, produktformulering , marknadsföring, författande och utbildning. Läs mer om Denna HÄR

För närvarande fungerar hon som ”senior advisor” för the Personalized Lifestyle Medicine Institute i Seattle (PLM) och som adjungerad till lärarkollegiet hos the Institute for Functional Medicine samt två universitet.

Kostnadsfria kvällsföreläsningar

Vill du med hjälp av ett beprövat verktyg, ta kommandot över din livsstil och din hälsa är Deanna Minichs föreläsningar ett stort steg på vägen. Hon föreläser kostnadsfritt i Stockholm och i Skellefteå samt under Nordisk Livsstilsmedicin 2015 på Hesselby Slott 25-26 april.

Deanna Minich i Stockholm 23 april

Deanna Minich i Skellefteå 28 april