Mighty Sport - Näring för prestation och energi

Mighty Sport är en ny produkt, anpassad för kräsna motionärer som vill öka sin prestation och styrka. Mighty Sport innehåller optimal näring för träning och återhämtning, och är långt mycket hälsosammare än flertalet av marknadens söta sportdrycker. Med Mighty Sport erhåller du gott om näring, långsamma kolhydratkällor och protein (aminosyror) för snabbare och effektivare återhämtning.

Mighty Sport är en näringsdryck, som kan ses som en form av naturlig sportdryck. Alla ingredienser kommer från naturen och består av basbildande frukter, bär och grönsaker. En portion Mighty Sport innehåller högre halter av magnesium än andra sportdrycker, vilket är gynnsamt vid hårt tråning och oxidativ stress.

Mighty Sport är en antioxidantrik sportdryck innehållande bl.a. astaxathin. Den är en adaptogenrik sportdryck som ökar användarens hälsa och prestation. Produkten är framtagen för uthållighetsidrott, men kan användas under exempelvis gympass och annan hård ansträngningsträning.

Presskontakt:
Zarah Öberg