Succé för naturliga barer!

Under våren har Alpha Plus introducerat fyra nya barer och de är försvinnande goda!
-"Suget efter barer gjorda på naturliga råvaror utan tillsatt socker och gluten har varit större än vi kan förvänta oss", säger Alpha Plus marknadsansvarige Sara Hedström.

-"Folk verkar tröttnat på att många andra "nyttiga" barer är fulla med raffinerat socker och konstiga tillsatsämnen. Dessutom är de vansinnigt goda! Min personliga favorit är Choco Cashew, och Goji Cashew är inte heller så dum..." fortsätter Sara.

MightyBar Choco Cashew är en farligt god mellanmålsbar som smakar som den bästa chokladbrownie – fast godare! Denna lyxiga bar är gjord på naturliga råvaror som rå kakao, cashew, mandlar och russin. Den passar utmärkt för veganer och är fri från gluten. Mighty Bar Choco cashew innehåller 79 % rawfood i form av dadlar, cashewsmör, russin, rå kakao, mandlar, kakaosmör, havssalt och grönt te-extrakt.

MightyBar Goji Cashew har en härlig smak från goji och hallon. Den fruktiga smaken blandad med rå kakao, dadlar och cashewsmör för tankarna till en lyxig dessert. Dessutom är den en riktig antioxidantboost! Den passar utmärkt för veganer och är fri från gluten. Mighty Bar Goji Cashew innehåller 73 % rawfood i form av: dadlar, cashewsmör, rå kakao, kakaosmör, frystorkade hallon, havssalt och grönt te-extrakt.

Mighty Bar Peanut Power innehåller 12 gram protein från ris, jordnötter och ärtor. Den är ett matigare mellanmål som även passar perfekt efter ett hårt träningspass. MightyBar Peanut Power innehåller inget tillsatt raffinerat socker, passar utmärkt för veganer och är fri från gluten. MightyBar är en serie naturliga barer gjorda på förstklassiga råvaror. Ingen av barerna innehåller raffinerat socker och de är varsamt tillredda i ett glutenfritt kök.

MightyBar Sport Power innehåller 15,1 gram protein från ris, jordnötter, vassle och ärtor. Den är perfekt efter ett hårt träningspass, eller när du vill ha ett matigare mellanmål utan tillsatt raffinerat socker. MightyBar Sport Power är dessutom glutenfri!

• träning
  • protein