Med Ariella X blir det enkelt att anpassa badrumsskåpet efter innehållet.

Ariella X – en extra smart lösning

När vi på Alterna utvecklar nya produkter, fokuserar vi på design, funktionalitet och hållbarhet. Med spegelskåpet Ariella X har vi tagit funktionaliteten ytterligare ett steg längre.

Ariella X är den perfekta kombinationen av flexibilitet och enkel elegans. Tack vare den smarta designen med en bredare och en eller två (beroende på bredd) smalare delar går det att anpassa skåpinredningen efter både höga och låga föremål. På så sätt maximeras utrymmet, och varje millimeter tas tillvara.

Dörrarna på Ariella X är mjukstängande och till varje sektion i skåpet hör två flyttbara hyllplan i glas. I ovankant av skåpet finns ett diskret eluttag som gör det enkelt att på ett smidigt sätt ladda sina elartiklar i skåpet.

Den smalaste varianten är 450 mm och finns högblank vit, matt vit och matt ljusgrå. Övriga bredder – 600, 900 respektive 1200 mm – finns även i matt svart.

Läs mer om Ariella X och vårt övriga sortiment i vår produktkatalog, som finns att hämta hos våra återförsäljare. Du kan också beställa din katalog och få den direkt hem i brevlådan.

Alterna marknadsförs i Sverige av Dahl Sverige AB, Sveriges ledande handelsbolag inom vvs.