Gott om förvaring i Ariellaskåpen.

Ariella – mer än bara ett spegelskåp

I vår serie Ariella finns spegelskåp i flera bredder, utföranden och färger – allt för att passa olika behov och preferenser. Med hjälp av feedback från våra kunder försöker vi utveckla och komplettera serien utifrån vad som efterfrågas, och nytt för i år är det smarta spegelhögskåpet samt Ariella X med inbyggd belysning.

Ariella spegelhögskåp är ett väggmonterat, svängbart högskåp med förvaringsfack inuti och en spegel i fullstorlek på utsidan. Den smarta lösningen tar minimalt med utrymme i anspråk, samtidigt som det erbjuder gott om förvaring. Med hjälp av smarta väggfästen i ovan- och underkant blir skåpet enkelt att vända, så att förvaringen kan vridas in mot väggen och på så sätt döljas. Skåpet, som kan monteras både vänster- och högerhängt, passar lika bra i hallen och sovrummet som i badrummet. Välj mellan högblank vit, matt vit, matt ljusgrå, sand och matt svart.

Ariella X är ett riktigt smart spegelskåp, tack vare optimerad inredning som går att anpassa för förvaring av både höga och låga föremål. Nu finns även Ariella X med inbyggd belysning som lyser genom frostat glas på dörrarnas ovankanter. Dörrarna har speglar på både in- och utsidan och längst upp i skåpet finns ett praktiskt eluttag. Skåpen med belysning finns i storlekarna 600, 900 och 1 200 m.m, samt i färgerna vit högblank, vit matt, ljusgrå matt, svart matt och sand.

I Ariella-serien finns även spegelskåp i andra utföranden och modeller, en smart tvättmaskinsmöbel samt behändiga belysningsramper. Ariella passar till samtliga möbelserier i Alternas sortiment.

Läs mer om vårt omfattande sortiment på alternabadrum.se, i våra sociala kanaler eller i vår produktkatalog, som finns att hämta hos våra återförsäljare. Du kan också beställa din katalog och få den direkt hem i brevlådan.

Alterna marknadsförs i Sverige av bolag inom SGDS Gruppen AB.