Göm undan smutstvätten på ett snyggt sätt

Isella tvättkorgsskåp – smart och anpassningsbart

Vi uppdaterar och kompletterar löpande vårt sortiment, och ett av de senaste tillskotten i Alternafamiljen är tvättkorgskåpet Isella.

Den utdragbara tvättkorgen är inbyggd med diskret placering i underskåp från Isellaserien, och den trådade tvättkorgen gömmer på ett smidigt sätt undan smutstvätten, utan att ta någon golvyta i anspråk.

Skåpet är 300 mm brett och finns i olika 90- och 120-skåpskombinationer; välj ett tvättkorgsskåp och ett 60- eller 90-underskåp, eller två tvättkorgsskåp och ett 60-underskåp. För maximal valfrihet går det att välja mellan olika tvättställslösningar; välj ett möbeltvättställ i porslin med bassängen till höger eller vänster, eller ett ovanpåliggande matt vitt eller matt svart tvättställ i porslin i runt eller rektangulärt utförande. Till ovanpåliggande tvättställ väljs även en svart eller vit bänkskiva i 12 mm tjock och mycket motståndskraftig kvartskomposit.

Tvättkorgsskåpet finns i färgerna matt vit, högblank vit och matt ljusgrå.

Formspråket i Isellaserien är enkelt, jordnära och ungdomligt, och kännetecknas av rena, raka linjer. Detta gör Isella till ett lika bra alternativ i ett hypermodernt badrum, som i ett badrum med mer klassisk stil.

I Isellaserien finns även underskåp med luckor eller lådor i flera storlekar, högskåp, samt väggskåp i två olika storlekar. Handtag beställs separat, för största flexibilitet.

Läs mer om vårt omfattande sortiment på alternabadrum.se, i våra sociala kanaler eller i vår produktkatalog, som finns att hämta hos våra återförsäljare. Du kan också beställa din katalog och få den direkt hem i brevlådan.

 Alterna marknadsförs i Sverige av Dahl Sverige AB, Sveriges ledande handelsbolag inom vs.