Två Guld och sex Silver till Altran - och det är bara början

Som VIP partner till Microsoft inom Portals & Collaboration och Business Intelligence har Altran nått nya nivåer inom partnerskapet.

- Totalt har vi nu guldstatus för Content Management och Portals & Collaboration och innehar silver för sex områden, det är vi mycket stolta över! säger Magnus Skebäck,  Business Area Manager för Altran i Skandinavien.

Ytterligare guld väntar inom kort och vårens seminarieprogram tillsammans med Microsoft är planlagt. Vi bjuder på insikter och kunskap och delar med oss av våra erfarenheter. Du hittar löpande information om kommande seminarier på www.altran.se. Närmast deltar vi på Microsoft TechDays i Örebro den 29-30 mars samt välkomnar till lunchseminariet Framgång på intranät med Social Computing i Göteborg den 12 april.

Anmälan kan göras redan nu till anmalan@altran.se.

Altran erbjuder helhetslösningar för t ex Intranät kombinerat med sociala nätverk, sökfunktionalitet och Business Intelligence. Med gedigen erfarenhet av hela Microsofts plattform skräddarsyr vi kundens lösning utifrån varje organisations unika behov. Vi har också färdiga erbjudanden kring Intranät, Altran Collaborative platform, som innehåller allt från nyhetsförmedling till projektportaler som snabbt kan installeras och konfigureras.

Altran skapar ordning och reda i informationsmängden och har förvandlat tuffa utmaningar till väl fungerande lösningar för kunder i både offentliga och privata sektorn. Exempelvis Socialstyrelsen, Trafikverket, Kommuner och Landsting, AstraZeneca, Volvo, Ericsson, Sweco, Gambro, Scania, Stena, Estrella och Lindex. Ett brett spektra med en gemensam nämnare; informationsintensiv verksamhet.

• dokumenthanteringssystem
  • ecm
  • informationshanteringssystem
  • social media

• Skåne

Altran är Europas ledande konsultföretag inom IT, teknik och management med drygt 17 000 medarbetare världen över. I Skandinavien är Altran representerat i Stockholm, Göteborg, Malmö, Köpenhamn och Oslo med över 300 medarbetare.