Pressmeddelande -

Ambassadör Fastighetsmäkleri kan med stolthet presentera Richard Wall som ny fastighetsmäklare till Stockholmskontoret

Ambassadör Fastighetsmäkleri fortsätter att expandera och det är med stolthet dom presenterar Richard Wall som ny fastighetsmäklare i Stockholm. Richard har 19 års erfarenhet av sälj och har varit i fastighetsbranschen i cirka 7 år. Han har fått flertalet utmärkelser och är en av dem mest rekommenderade mäklarna i Stockholm. Det är med stor glädje bolaget kan presentera sin senaste topprekrytering.

Richard är verksam som fastighetsmäklare i Stockholms innerstad och har främst fokus på Södermalm där han gjort flertalet rekordförsäljningar. Anledningen till att han har lyckats som fastighetsmäklare och hamnat på flera topplistor beror främst på hans engagemang. Han ger aldrig upp, jobbar väldigt hårt, är envis och vill alltid att kunderna ska bli nöjda med hans resultat och gör allt för att leverera högsta kvalitet i varje affär.

Vad är det du uppskattar mest med ditt jobb inom bostadsbranschen?

- ”Jag känner mig både glad och stolt när jag överträffar kundernas förväntningar och de rekommenderar mig vidare. Bygga relationer och få återkommande kunder är ett betyg på att man gjort ett bra jobb. Att få vara med genom hela försäljningsprocessen vid kundernas livs största affär känns otroligt stort. Att få träffa nya människor varje dag gör mitt jobb väldigt roligt och spännande."

- "Richard är en högpresterande fastighetsmäklare och har haft extremt bra resultat genom åren. Han är mycket trevlig och har en härlig personlighet. Vi på Ambassadör tänker alltid igenom våra rekryteringar så alla passar bra tillsammans. Med Richard var det enkelt, han är som klippt och skuren. Vi är superglada och stolta att Richard vill arbeta med oss, säger en av delägarna Mikael Bjérnhof.

• Företagsinformation

• fastighetsförmedling