Ambassadör Fastighetsmäkleri presenterar Mikael Bjérnhof, ny delägare.

Ambassadör Fastighetsmäkleri fortsätter att växa. Nu välkomnar mäklarfirman Mikael Bjérnhof som ny delägare. Med sin framgång, erfarenhet och personlighet är Ambassadör Fastighetsmäkleri väldigt stolta över att kunna presentera sitt senaste tillskott.

Mikael har varit fastighetsmäklare sedan 2017 och har haft otroliga framgångar i sitt yrke! Under Mikaels karriär har han arbetat mest med successionmarknaden i Stockholm. Mikael har vunnit väldigt många utmärkelser och har fina recensioner från många nöjda säljare och köpare och är väldigt uppskattad i branschen bland kollegor.

Vad fick dig att ta steget som delägare och varför valde du Ambassadör?

- " Efter 5år som fastighetsmäklare kände jag mig redo för nästa utmaning. Att då få möjligheten att vara med att driva Ambassadör kändes extremt lockande! Sedan deras start har dom skakat om marknaden och kunnat presentera en produkt som står sig oerhört högt och med en kundnöjdhet över det vanliga kände jag att det var helt rätt. Nu ska vi tillsammans ta företaget till ytterligare högre nivåer och jag är mer taggad än någonsin", säger Mikael.

Nu tar Mikael nästa steg i sin karriär som fastighetsmäklare och blir delägare för Ambassadör Fastighetsmäkleri.

- "Det är svårt att med ord beskriva hur glada vi är Mikael valde att fortsätta denna resa med oss. Mikael är en av dom högst presterande mäklarna i Stockholm och med oerhört hög kundnöjdhet, vilket inte alls är vanligt. Han har även 100% rätt personlighet och nu med Mikael som delägare kan vi ta Ambassadör till nästa nivå." säger medgrundaren Christian Enström.

Välkommen till Ambassadör, Mikael!

För mer information, kontakta:
Mikael Bjérnhof
Telefonnummer: 073 387 46 00