Ambassadör Fastighetsmäkleri presenterar Philip Ivarsson

Senaste tillskottet i Ambassadör Fastighetsmäkleri heter Philip Ivarsson. Philip har flera års erfarenhet inom försäljnings- och mäklarbranschen och är en glad och ambitiös person med stora visioner om framtiden. Målet är att vara den mest rekommenderade mäklaren i Sverige och ambitionen är att ha de lyckligaste och nöjdaste kunderna i branschen.

Philip har innan han blev mäklare varit aktiv i fastighetsbranschen sedan hösten 2018. Under sin tid i mäklarbranschen har han agerat både visningsvärd och mäklarassistent och är med andra ord rutinerad när det kommer till försäljningsprocessen.

Med sin fleråriga erfarenhet inom försäljnings- och servicebranschen är han van vid att hantera olika personligheter och att göra det bästa av alla situationer. Philip är väldigt lyhörd och sätter alltid kundens behov och önskan i fokus. Innan, under och efter varje försäljning är han är mån om att alla parter ska vara nöjda. Några av Philips utmärkande egenskaper är att han är en engagerad person som aldrig ger upp och ständigt söker nya lösningar och vägar för att uppnå bästa möjliga resultat.

- Vi har handplockat Philip då han är en stor tillgång för oss och rätt profil att hjälpa till att driva företaget framåt med sin erfarenhet på Uppsalamarknaden. Det är otroligt kul att ha med Philip i gänget, säger grundaren Per Johansson.

Philip är ständigt på hugget, det finns alltid något nytt att lära sig eller en redan inlärd kompetens att utveckla. Just nu läser han även ett påbyggnadsår för att ytterligare höja kompetensen utöver det som krävs av en registrerad fastighetsmäklare. Hos Ambassadör kommer Philips fokusområde att vara Uppsala, men han kommer även sälja i Stockholm och har möjlighet att sälja i hela Sverige.

- Jag tycker det ska bli riktigt kul att få fortsätta mitt arbete inom fastighetsmäkleribranschen på Ambassadör Fastighetsmäkleri. De har ett unikt koncept som ingen annan mäklarfirma erbjuder, för att inte tala om kompetensen och erfarenheten som finns på firman, säger Philip.

Välkommen till Ambassadör Fastighetsmäkleri Philip!

För mer information, kontakta:
      Philip Ivarsson
      Telefonnummer: 073 383 56 20