Ambassadör Fastighetsmäkleri presenterar Sofia Sörensen

Mäklarfirman Ambassadör Fastighetsmäkleri kan med glädje meddela att de värvat ytterligare en ny mäklare till företaget. Denna gång är det säljarfavoriten Sofia Sörensen.

Sofia har varit mäklare i lite mer än två år. Även om hon inte har längst erfarenhet i branschen, har hon redan hunnit samla på sig fina meriter. Sofia startade sin mäklarkarriär med att förmedla bostäder på Kungsholmen kring Hornsbergs strand. Redan efter tre månader låg hon på topp två av mäklare i området. I mäklarguiden Hittamäklare har Sofia haft utmärkelsen Säljarfavorit sedan september 2020.

Vad är det som gör Sofia till en så bra och uppskattad mäklare? Förmodligen har hennes fantastiska driv och höga målsättningar haft en positiv inverkan. Som mäklare är Sofia strukturerad, noggrann och lyhörd. Hon lägger stor vikt vid att hela tiden överträffa kunders förväntningar och ger alltid det lilla extra.

Tidigare kunder har bland annat beskrivit Sofia som engagerad, positiv och förtroendeingivande. Hon är mån om att alltid finnas tillgänglig för hennes kunder och lätt att kommunicera med. Det har gjort henne väldigt uppskattad av såväl säljare som köpare.

Vad tror du det är som gör dig till en så uppskattad mäklare?
- Som person är jag extremt driven och går alltid in i något till 110%. Jag älskar förhandling och hanterar varje uppdrag som om den vore min egen bostad. Att byta bostad är en av ditt livs största affär. Min uppgift är att göra det till ditt livs bästa affär! Säger Sofia.

Sofia har haft en del fastighetsförmedlingar som ryckt i henne, men det var Ambassadör Fastighetsmäkleri som hon valde att gå till. Ambassadör Fastighetsmäkleri ser fram emot att få in Sofia i teamet och är glada över att hon numera förmedlar bostäder under deras flagg.

- Vi är väldigt stolta att ha Sofia hos oss, hon är en enormt viktig pusselbit i vårt team och vi vet att hon kommer prestera på topp, säger Ambassadör Fastighetsmäkleris medgrundare Christian Enström.

Välkommen till Ambassadör Fastighetsmäkleri Sofia!

För mer information, kontakta:
    Sofia Sörensen
    Telefonnummer: 073 414 22 44