Anzena tecknar samarbetsavtal med Nimble storage

Anzena tecknar avtal med Nimble Storage som strategiskt leverantör för kunder som behöver en tillförlitlig lagringslösning med mycket höga krav på I/O.  Lösningarna från Nimble ligger helt i linje med Anzenas värdegrund med trygghet inom IT. Lösningarna är moderna, flexibla, uppgraderbara under drift med ständig övervakning.

Anzena erbjuder mot bakgrund av detta samarbete I/O på kran till såväl våra co-location kunder som till de kunder som har egna datahallar.

• Datorer, datateknik, programvaror

• digiplex
  • anzena
  • hybrid
  • molnet
  • co-location
  • outsoursing
  • storage
  • all flash
  • flash

ANZENA

Anzena för kunden närmare sitt verksamhetskrav med att leverera kvalificerade tjänster och lösningar med datacentret som utgångspunkt. Verksamheten baseras på att leverera kundupplevelser utöver det vanliga. Vårt fokus ligger i kundnöjdhet och beviset är det förtroende våra kunder lägger till oss, nationellt och globalt.

Det är på kundens villkor vi levererar nya datacenter, outsourcing och drifttjänster, klienter och den kravställda kommunikationen för att knyta samman människor och upplevelser. Den digitala världen är i en ständig förändring och vi följer med den, vår verksamhet är rörlig och lyhörd. Lyhörd för förändring och flexibel för våra kunder. Att ge en användarupplevelse är vår kärna och tillsammans med våra leverantörer skapar vi så transparenta leveranser som möjligt.

Anzena, namnet har sitt ursprung ur det Japanska ordet Anzen´na och betyder trygghet. Den innebörden genomsyrar verksamheten där ledord som kvalité, långsiktighet och relation är drivande ingredienser och kulturell grund för våra ledord – trygghet inom IT.

Nimble Storage

Det finns lagringslösningar och så finns det lagringslösningar!

Och skillnaden är avsevärd när det kommer till enkelhet. Nimble Stoage vill absolut hävda att vi har en lagringslösning som är enkel genom hela livscykeln. Vi har samlat information som ger dig en inblick i en rad olika aspekter av det vi kallar enkelhet. Vi delar även med oss av vad våra kunder tycker.

Om nimble storage

• Fler än 9000 kunder och det på bara 8 år