IsiCom Nordic

Veckans kunskapsprofil på arbetsplatsenifokus.se är IsiCom Nordic

Veckans kunskapsprofil på arbetsplatsenifokus.se är IsiCom Nordic som delar med sig av sin kunskap kring allt som bidrar till ett bättre möteslandskap.

IsiComs inställning är att varje enskild individ har rätt till att varje dag få den bästa möjliga upplevelsen när det kommer till kommunikation och samverkan. Oavsett var, när eller hur vi möts. De ser att mötas är ett helt fundamentalt behov för alla individer och verksamheter. IsiComs uppdrag är att bidra med insikt, information och slutligen även produkter som minimerar alla våra mötens trösklar.

Exempel på IsiCom Nordics kunskapsinlägg:

👉 7 viktigaste faktorerna för bättre ljudupplevelse i möte
👉 Behöver vi ens ha mötesrum längre?
👉 Trendspaning – Cleantech
👉 Vad händer dagen efter imorgon?
👉 Guide för lyckade möten – steg 1

IsiCom kunskapsprofil- där kan hitta fler kunskapsinlägg.

IsiCom är ett unikt nordiskt hus för headset, voice och video. De levererar produkter för ett smartare sätt att samverka och arbeta i en hybrid mötesplats. De är en nordisk distributör och de varumärken som de arbetar med är Konftel, Jabra, Poly, Unisynk och Roomz.

Besök deras Studio IsiCom. Där diskuterar de aktuella ämnen och förmedlar kunskap kring ämnet kommunikation och samverkan - med produkter och tjänster som en röd tråd. Läs mer här!

IsiCom AB är en distributör och rådgivare inom kategorin kommunikation för företag och privatpersoner. Däribland ryms produkter som headsets, konferenshögtalare och andra mobila tillbehör. Läs mer här!

Podcasts & videos från IsiCom Nordic

💻 Vad innebär Climate Neutral?
💻 Kamera - demo för lärandemiljö
💻 Microsoft Signature Rooms explained